016/68.99.40

Digitale dossiervorming

Ontbreekt het u wel eens aan de juiste, actuele informatie? De wijze waarop u uw (bedrijfskritische) informatie opslaat is dan ook actueler dan ooit.

Binnen elk type organisatie en binnen elke afdeling is het digitaal archiveren van informatie van groot belang. Tevens kan digitale archivering een onderdeel zijn van een specifiek bedrijfsproces, bijvoorbeeld het digitaal archiveren van uw facturen als onderdeel van een digitaal factuur proces.

Het digitaal archiveren van informatie levert u de volgende voordelen op:

  • Kostenbesparing op archiefruimte.
  • Het snel kunnen terugvinden van documenten.
  • Het voorkomen dat informatie verloren gaat.
  • Altijd werken met de juiste versie door versiebeheer.
  • Uniformiteit in het opslaan van informatie.
  • Kennis over wie welke documenten geraadpleegd heeft.

 

 

Het advies van annelies

Iedere organisatie is uniek, wat voor de één een prima oplossing is, is voor de ander totaal niet relevant. Annelies geeft u graag een persoonlijk advies op maat.

X
Stap 1:
Stap 2:
Terug
Stap 3:
Terug
Stap 4:
Terug